Reklamacje
CHCESZ DOKONAĆ REKLAMACJI? MOŻESZ TO ZROBIĆ!
Możesz reklamować każdy zakupiony u nas produkt przez pierwszy rok od daty zakupu. Twoją reklamację będziemy rozpatrywać maksymalnie 14 dni kalendarzowych. W przypadku uzasadnionej reklamacji, zwrócimy Ci poniesione koszty transakcji na Twój numer konta bankowego.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
PAMIĘTAJ:
- Różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora, a w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
- Wszystkie produkty wystawiane w naszym sklepie są używane i pochodzą z ryku wtórnego, dlatego mogą na nich występować ślady użytkowania i zszywania. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie wyda zostały przedstawione w opisie i/lub na zdjęciach ofert. Przedstawione wady w ofercie nie podlegają reklamacji.
- Reklamacji nie podlega naturalne zużycie produktu, uszkodzenia mechaniczne, użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem, nie właściwe użytkowanie produktów w tym zwłaszcza nieprzestrzeganie instrukcji prania, prasowania i suszenia oraz brak lub nieodpowiednia konserwacja.
- Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie produktów za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, paczkomaty inPost lub korzystając z opcji pocztowej “Potwierdzenie nadania” / “Paczka polecona”. Jeżeli wysyłasz do nas paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.
JAK ZAREKLAMOWAĆ UBRANIA?
Jeśli jesteś pewien, że towar nadaje się do reklamacji:
DROGA SZYBKA
- Wyślij do nas zdjęcia, postaramy się ocenić wady towaru zdalnie
- Wypełnij formularz reklamacji: Pobierz PDF / Pobierz DOCX
- Zapakuj bezpieczenie reklamowany produkt i włóż do paczki uzupełniony formularz reklamacyjny.
- Wyślij paczkę z wygenerowaną przez nas etykietą zwrotu.
DROGA DŁUGA
- Wypełnij formularz reklamacji: Pobierz PDF / Pobierz DOCX
- Zapakuj bezpieczenie reklamowany produkt i włóż do paczki uzupełniony formularz reklamacyjny.
- Wyślij paczkę do paczkomatu lub na wskazany poniżej adres adres. Preferujemy metodę wysyłki do paczkomatu InPost.
Adres paczkomatu InPost: Paczkomat WAW28N, Pociskowa 4, Warszawa 04-471
Adres wysyłki kurierskiej DPD lub Poczta Polska: ul. Suflerska 10/10, 04-471 Warszawa
Przy nadawaniu paczki podaj numer telefonu: 518 963 280 oraz email: reklamacje@secondstore.pl
Chcesz odesłać swoją paczkę kurierem lub Pocztą Polską? Aby mieć pewność, że ktoś odbierze paczkę, poinformuj nas wcześniej o jej zwrocie.
W innym przypadku może wydłużyć się cały proces.
ROZPATRZENIE REKLMACJI
O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy CIebie za pośrednictwem e-maila lub telefonicznie.
- Jeżeli Twoja reklamacja zostanie w pełni uznana, proponujemy Ci: wymianę towaru, jego naprawę lub zwrot środków.
- Jeżeli Twoja reklamacja zostanie częściowo uznana, zaproponujemy Ci częściowy zwrot ceny produktu.
- W wypadku, gdy uznamy, że Twoja reklamacja jest niezasadna lub nie będziemy mogli spełnić Twoich oczekiwań, uznamy reklamację za oddaloną. Na tej podstawie zwrócimy Ci towar.
Szczegóły na temat składania reklamacji zostały określone w regulaminie sklepu:
https://secondstore.pl/regulamin-sklepu/